HM "haul"

Hallå-du!
Som jag skrev i mitt förra inlägg så shoppade jag lite grejer förut innan jobbet.
Så jag tänkte bara visa vad som fick följa med mig idag. Dock så har jag lyckats glömma båda mina kameror hos min far så ni får stå ut med mina kassa mobilbilder ett tag!
Vanliga blå jeggins, grått pyjamas-linne, pyjamas tights och tröja och två stycken basics vita linnen.

Detta var mitt sista "hela" linne..
 
Såhär tänkte jag se ut (kommer inte att sova i tjocktröjan, därav linnet) om kvällarna
 
Nu så tänkte jag gå ner och fixa något att äta, sen ska jag göra mig klar för kvällen. Så jag säger väl godnatt så hörs vi när vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

vagueblanche.blogg.se

Vague blanche är franska och betyder vit våg. Varför jag valde bloggnamnet VagueBlanche är för att mitt namn, Jennifer, betyder Vit våg. eller vit drömbild. Eller "ljus, helig, mjuk och vacker kvinna". Äsch då ;) Källa: http://svenskanamn.alltforforaldrar.se/visa/Jennifer

RSS 2.0